عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



Xilisoft iDevice Toolkit مجموعه مفید از ۸ ابزار مختلف است که توسط آن ها می توانید به تبدیل و ویرایش فایل های مالتی مدیا بپردازید . با این کار می توانید در وقت خود صرفه جویی کنید و به جای دانلود و نصب این نرم افزارها ، ان ها را در یک پک داشته باشید . این پک شامل برنامه هایی همچون iPhone Transfer, iPod Rip ، Video Converter Ultimate ، Audio Converter Pro و … می باشد که در ادامه می توانید لیست کامل برنامه های آن را مشاهده نمایید .



:: موضوعات مرتبط: مالتی مدیا , نرم افزار مبدل , ویرایشگر صوت و تصویر , ,
:: برچسب‌ها: افزودن واترمارک به ویدئو, برنامه مبدل Xilisoft, بهترین برنامه های Xilisoft, بهترین مبدل ویدئو, تبدیل فیلم های 3D, دانلود نرم افزارهای شرکت Xilisoft, سریعترین مبدل فیلم, مبدل صدا و تصویر, نرم افزار Xilisoft Video Converter Ultimate با کرک, نرم افزار دانلود از یوتیوب, نرم افزار ریپ CD, نرم افزار ساخت رینگتون, نرم افزارهای مفید Xilisoft, ویرایش کامل مالتی مدیا, گرفتن بک آپ از ایفون, گرفتن بک اپ از ایپد, گرفتن پشتیبان از SMSها ایفون ,
:: بازدید از این مطلب : 598
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Admin
ت : دو شنبه 9 تير 1393

صفحه قبل 1 صفحه بعد


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان صحی دات آی آر و آدرس sehhi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com